بهترین روش تمیز کردن استخر روباز
نوشته شده توسط : بهزاد اکبرپور

تمیز کردن فضای اطراف استخر

با توجه به اینکه استخر روباز دارید یا سرپوشیده و اینکه چه نوع کف پوشی را برای اطراف آن استفاده شده است، باید بتوانید نظافت اطراف استخر را انجام دهید. پاشیده شدن آب استخر به محیط اطراف آن باعث میشود به مرور روی کاشی و سرامیک و سایر کف پوش ها رسوب ایجاد گردد. علاوه براین، در استخرهای روباز گرد و غبار و برگ درختان باعث میشود که خیلی زود محیط اطراف آلوده و کثیف گردد.

نظافت و تمیز کردن محیط های مختلف با توجه به نوع محیط و همچنین میزان آلوده بودن آنها متفاوت است. به همین خاطر باید با توجه به شیوه تمیز کردن استخر ویلایی، وسایل مورد نیاز را تهیه کنید. از جمله وسایل مورد نیاز در این زمینه می توان به برس، جارو استخر، توری، فیلتر استخر، مواد شوینده و ضدعفونی کننده، PH سنج اشاره کرد. البته توجه داشته باشید که نوع مواد شوینده و ضدعفونی کننده برای تمیز کردن استخر خانگی و ویلایی با توجه به میزان آلودگی های موجود در آب متفاوت میباشد.

تمیز کاری و نظافت فضای اطراف استخر و برس کشیدن کاشی ها از مهم ترین گام ها در نظافت و تمیز کردن استخر ویلایی روباز و سرپوشیده می باشد. دقت داشته باشید که محیط های مرطوب محل مناسبی برای رشد باکتری و قارچ میباشند، در نتیجه باید به نظافت آنها توجه ویژه کرد.

عدم توجه به تمیز کردن اطراف استخر باعث میشود تا خیلی زود کف پوش ها از بین نرود. علاوه براین، به شدت بر کاهش زیبایی استخر اثر می گذارد. البته دقت داشته باشید که تمیز نبودن فضای اطراف باعث میشود آب داخل استخر خیلی زود آلوده شود و تغییر رنگ میدهد.

 

تمیز کردن استخر باغ

تبلیغات اینترنتی استخرهای ویلادار در سایت دیوار

برس کشیدن دیواره های استخر

وجود املاح و مواد معدنی در آب و همچنین مواد ضد عفونی کننده باعث میشوند تا روی دیواره های استخر و همچنین نردبان نوعی رسوب ایجاد شود. البته در برخی از مواقع لجن و قارچ نیز ایجاد می شود که باعث تیره شدن رنگ دیواره ها می شود. برای تمیز کردن استخر خانگی لازم است حتما با برس های مخصوص تمام بخش های دیواره های استخر را تمیز نمایید.

علاوه بر برس کشیدن دیواره های استخر، نباید از نظافت کف محیط غافل شد. دقت داشته باشید که بیشترین کثیفی و آلودگی استخرها در کف آنها قرار دارد، چون گذر زمان باعث میشود نوعی جلبک در آنها رشد کند و رنگ آب را به سبز تیره تغییر دهد. با جاروبرقی های مخصوص استخر می توان کف آن را به طور کامل تمیز کرد. جاروهای استخر در نوع دستی، نیمه اتومات و تمام اتومات در بازار موجود می باشند و دارای کارایی بسیار خوبی هستند.

تمیز کرذت دیوار استخر

انواع وسایل و تجهیزات تمیزکردن استخر در آگهی رایگان شهر24

تمیز کردن سطح روی آب

شاخ و برگ درختان و گرد و غبار و سایر وسایلی که به مرور به داخل استخر انداخته شده اند، باعث میشوند تا ظاهر و زیبایی استخر به شدت تاثیر پذیرد. علاوه براین، عدم توجه به جمع آوری شاخ و برگ ها باعث میشود تا خیلی زود پوسیده شوند و باعث شوند تا کف استخر لجن ایجاد شود و آب تغییر رنگ بدهد.

با کمک تورهای مخصوص بهتر است هر چند روز یک مرتبه تمام سطح روی آب و همچنین داخل استخر را تمیز کنید. این مساله مخصوصا برای تمیز کردن استخر ویلایی روباز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار میباشد.

 





:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: